Konačno će se graditi "pruga zvana čežnja"

Bez autora
Nov 24 2013

Dok je u tijeku natječaj za izvođenje radova na pruzi Dugo Selo-Križevci vrijedan 200 milijuna eura, naručitelj HŽ Infrastruktura priprema novi za željeznički potez Sv. Ivan Žabno-Gradec. Napokon se kao na traci počinju ređati natječaji za europske projekte u željezničkoj infrastrukturi. Za njima vlada veliki interes na tržištu, a onaj za prugu Sv. Ivan Žabno-Gradec očekuje se do kraja ove godine, tj. najkasnije u siječnju 2014. Vrijednost građevinskih radova Sv. Ivan Žabno-Gradec procijenjuje se na 33 milijuna eura od čega 85 posto osiguravaju EU fondovi. Natječaj je dvostupanjski što je tipično za EU projekte, ali i sve veće koje provodi ta tvrtka. Pruga je najpoznatija pod nazivom "pruga zvana čežnja" i predstavlja svojesvrsni bajpas koji će omogućiti da se udaljenost Zagreb-Bjelovar prevali za najviše sat vremena.

Konačno će se graditi "pruga zvana čežnja"Dok je u tijeku natječaj za izvođenje radova na pruzi Dugo Selo-Križevci vrijedan 200 milijuna eura, naručitelj HŽ Infrastruktura priprema novi za željeznički potez Sv. Ivan Žabno-Gradec.

Napokon se kao na traci počinju ređati natječaji za europske projekte u željezničkoj infrastrukturi. Za njima vlada veliki interes na tržištu, a onaj za prugu Sv. Ivan Žabno-Gradec očekuje se do kraja ove godine, tj. najkasnije u siječnju 2014. Potvrđeno nam je iz te državne tvrtke na čelu s predsjednikom Uprave Darkom Peričićem.

Vrijednost građevinskih radova Sv. Ivan Žabno-Gradec procijenjuje se na 33 milijuna eura od čega 85 posto osiguravaju EU fondovi. Natječaj je dvostupanjski što je tipično za EU projekte, ali i sve veće koje provodi ta tvrtka.

Pruga je najpoznatija pod nazivom "pruga zvana čežnja" i predstavlja svojesvrsni bajpas koji će omogućiti da se udaljenost Zagreb-Bjelovar prevali za najviše sat vremena. Još prije 20-ak godina bila je planirana, imala je čak i papire, pa je po mnogima i mogla davno biti gotova.Da bi projekt konačno pokrenuli tijesno su surađivali današnji resori graditeljstva i zaštite okoliša, ali i pravosuđa (parcelacija i otkup zemljišta). Iz Dugog Sela moći će se tako direktno voziti za Bjelovar, dok ostaje pravac prema Križevcima, Koprivnici i Mađarskoj. Paralelno sa navedenim projektima krenule su pripreme za elektrifikacije pruge do Bjelovara.  

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik