Dok je u tijeku natječaj za izvođenje radova na pruzi Dugo Selo-Križevci vrijedan 200 milijuna eura, naručitelj HŽ Infrastruktura priprema novi za željeznički potez Sv. Ivan Žabno-Gradec. Napokon se kao na traci počinju ređati natječaji za europske projekte u željezničkoj infrastrukturi. Za njima vlada veliki interes na tržištu, a onaj za prugu Sv. Ivan Žabno-Gradec očekuje se do kraja ove godine, tj. najkasnije u siječnju 2014. Vrijednost građevinskih radova Sv. Ivan Žabno-Gradec procijenjuje se na 33 milijuna eura od čega 85 posto osiguravaju EU fondovi. Natječaj je dvostupanjski što je tipično za EU projekte, ali i sve veće koje provodi ta tvrtka. Pruga je najpoznatija pod nazivom "pruga zvana čežnja" i predstavlja svojesvrsni bajpas koji će omogućiti da se udaljenost Zagreb-Bjelovar prevali za najviše sat vremena.
Dok je u tijeku natječaj za izvođenje radova na pruzi Dugo Selo-Križevci vrijedan 200 milijuna eura, naručitelj HŽ Infrastruktura priprema novi za željeznički potez Sv. Ivan Žabno-Gradec.
Napokon se kao na traci počinju ređati natječaji za europske projekte u željezničkoj infrastrukturi. Za njima vlada veliki interes na tržištu, a onaj za prugu Sv. Ivan Žabno-Gradec očekuje se do kraja ove godine, tj. najkasnije u siječnju 2014. Potvrđeno nam je iz te državne tvrtke na čelu s predsjednikom Uprave Darkom Peričićem.
Vrijednost građevinskih radova Sv. Ivan Žabno-Gradec procijenjuje se na 33 milijuna eura od čega 85 posto osiguravaju EU fondovi. Natječaj je dvostupanjski što je tipično za EU projekte, ali i sve veće koje provodi ta tvrtka.
Pruga je najpoznatija pod nazivom "pruga zvana čežnja" i predstavlja svojesvrsni bajpas koji će omogućiti da se udaljenost Zagreb-Bjelovar prevali za najviše sat vremena. Još prije 20-ak godina bila je planirana, imala je čak i papire, pa je po mnogima i mogla davno biti gotova.Da bi projekt konačno pokrenuli tijesno su surađivali današnji resori graditeljstva i zaštite okoliša, ali i pravosuđa (parcelacija i otkup zemljišta). Iz Dugog Sela moći će se tako direktno voziti za Bjelovar, dok ostaje pravac prema Križevcima, Koprivnici i Mađarskoj. Paralelno sa navedenim projektima krenule su pripreme za elektrifikacije pruge do Bjelovara.